Regnig fredag

Blev en lat morgon för min del idag för först när jag vaknade vid nio så regnade det så mycket att jag ändå inte skulle kunna köra till skolan så då gick jag och la mig och sov två timmar till. Vid elva när jag masade mig upp igen så regnade det fortfarande massor så jag bestämde mig för att ta en riktig långdusch men då funkade såklart inte varmvattnet. Blev en hyfsat lång dusch i alla fall eftersom jag inte hade något bättre för mig men först när det iskalla vattnet sköljde över mig så kände jag mest för att gråta yrvaken som jag var. Tur att man vänjer sig hyfsat snabbt.

Kom till skolan strax efter ett och nu snart ska vi åka iväg och testa på att dyka med tuber i en pool en bit bort. Ska bli riktigt kul även om vädret helt klart skulle kunna vara bättre. Den här veckan har gått hur snabbt som helst, känns som om det var söndag igår men nej nu är det fredag igen. Man har verkligen noll koll på veckodagarna när man är här. Under veckan som gått har jag inte gjort så mycket speciellt, legat vid poolen, varit i skolan och ätit ute med kompisar. Trevliga avslappnade dagar som jag verkligen inte kan klaga på.

Uppdaterar kanske lite mer senare för nu ska jag iväg och dyka.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså dagens blogg var inte någon höjdare.Jag vill inte höra talas om regn!men du verkar ha softa dagar iaf. Du behöver inte plugga ihjäl dig verkar det.Hitta ett fint /billigt boende åt oss så kommer vi snart!

2009-09-25 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0